Eierforhold

Varhaug barnehage eies av foreldrene. Foreldrene betaler en andel på kr. 1000,- når barnet begynner og andelen refunderes når barnet slutter. Andelseiere har prioritet til barnehageplass. Barnehagen har et eget barnehagestyre. Hvis du ønsker mer informasjon om eierforhold m.m: Se vedtekter og organisasjonskart.

Organisasjonskart

Vedtekter

Åpningstider

Vi åpner kl.06.45 og stenger kl.16.45. Åpningstidene kan endres som følge av foreldrenes behov. Vi har åpent hele sommeren. Foreldrene står fritt til å levere og hente barna når de ønsker innenfor barnehagens åpningstid.

Beliggenhet

Vår barnehage ligger nært et fint skog- og turområde. Vi har en stor og variert utelekeplass med mulighet til lek i natur og i lekeapparater. Vi er sentralt plassert i Industrivegen, som er en fem minutters kjøretur fra Os sentrum og Søfteland.

Lenke til kart her.